Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2019 18:50 - Не направих велика картина
Автор: poemsalways Категория: Поезия   
Прочетен: 2731 Коментари: 14 Гласове:
6

Последна промяна: 04.01.2019 18:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Листите на блока ми вече са надрани,
изцапани са с кръвта на моите рани.
Бързах да направя велика картина,
но уви, не успях,защото времето мина. 
Невъзможно несправедливо -
убивах от себе си за да направя нещо красиво.
Но получих безпорядък огромен,
рисувайки всеки незапомнен спомен.
Помня когато листите бяха бели,
на тях нямаше усмивки, но нямаше и раздели,
на тях свободата ме гледаше мило
и ме канеше да я обагря с мастило.
Не внимавах и мастилото бутнах,
тогава се натъжих и в сълзи избухнах;
късно усетих, късно видях,
че и сълзите бяха облели листа.
Казах си -"има още време щастие да сътворя,
дори ще взема ножица и формата ще променя."
И бях внимателна, но за малко погледнах нагоре,
сетих се за почти забравен спомен...
Ножицата изпуснах, защото ме заболя
и очите ми срещнаха кървавата следа по листа.
...
Времето си замина,
аз останах без картина.
Надявам се петната, следи и сълзи
да показват колко ме боли.  



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rainman - .
04.01.2019 19:57
"...не успях,защото времето мина." мисля си, че тук "отмина" ще звучи по-хармонично...
Харесват ми стиховете, като метафора на ставането.
цитирай
2. germantiger - ...
04.01.2019 20:32
Ще извиниш моята честност и директност, но...

колкото пъти съзра твоя аватар с постинг, толкова пъти влизам без да се замислям под поредния ти постинг, именно заради този ти аватар

красива
провокативна
с тази "чупка" в ъгъла на устните
с тези тъмни очи в хармония с тъмни коси
китката или жеста с ръка - финно
бялата открита кожа под шията
облеклото също мога да коментирам

......

за жалост почти не чета лирика и рядко я усещам, анализирам или оценявам - не съм аз този с правилна оценка за поезията и поетичното
цитирай
3. germantiger - +
04.01.2019 20:35
с две думи - БИЖУ, КРАСИВА СИ

със сигурност си интересна и забележима

......

РАЗЛИКАТА МИ С ТЕБ Е ЯСНА отпреди:

- на мен ми се струва, че имаш АФИШ-КОНТРА днешния ден

- толкова млад човек и толкова категоричен ме съмнява винаги

във всеки случай по-добре си като контра на днешния ден, отколкото да си типичното клише сред младите - в това няма спор и няма съмнение, така си си по-добре, просто ми е малко в повече и се питам защо понякога

иначе си бижу като позиция, не само като визия
цитирай
4. poemsalways - с две думи - БИЖУ, КРАСИВА СИсъс ...
04.01.2019 20:53
germantiger написа:
с две думи - БИЖУ, КРАСИВА СИ

със сигурност си интересна и забележима

......

РАЗЛИКАТА МИ С ТЕБ Е ЯСНА отпреди:

- на мен ми се струва, че имаш АФИШ-КОНТРА днешния ден

- толкова млад човек и толкова категоричен ме съмнява винаги

във всеки случай по-добре си като контра на днешния ден, отколкото да си типичното клише сред младите - в това няма спор и няма съмнение, така си си по-добре, просто ми е малко в повече и се питам защо понякога

иначе си бижу като позиция, не само като визия

Аууу, мерси! Чувствам се поласкана! Радвам се, че се забелязва ината ми, хаха. Скоро играх на една игра с приятели, в която всеки казва положителни качества за другия и за мен казаха - че съм умна, отстояваща себе си и красива... за последното не съм много съгласна, ноо за другите се почувствах горда. Това, че и ти сега ми пишеш мили неща ми идва в бонус... Може би новата година ще ми носи положителни емоции. Мерси, отново.
цитирай
5. germantiger - +
04.01.2019 21:45
Е хайде сега :D

- добре знаеш, че си чаровна, провокираща, хубава или красива според вкуса
всяка жена знае това от малка/дете или ако разцъфне като девойка

- умна си, МНОГО ДЪРЖИШ НА ТОВА - личи подчертано и в пресилена "степен" искаш да те отличават по интелект

- отстояваш себе си... понеже си умна да ти напомня - не ги бъркаш с ината убеден съм, но да ти напомня... да отстояваш себе си значи и ДА ПОНАСЯШ СИЛНИ МЪЖЕ ОКОЛО ТЕБ ИЛИ С ТЕБ, а на мен ми се струва, че тия около теб може да ти са подчинени

да отстояваш себе си контра-клишетата днес може да е начин още повече да блеснеш, а не в действителност да съзнаваш кауза и истина - е тук ти трябва опит, знание и възраст още

ама нали днес младите им е ясно всичко, то един стивън хокинг само се е чудил до миналата година що е то не знаене ;)
цитирай
6. germantiger - финално
04.01.2019 21:48
А !!! и още нещо

всеки момент очаквам да се появи siania и да обясни какво не знаем

едната ще се яви да те захапе

а този ще се пръкне да ти смирява душата
цитирай
7. germantiger - по същество
04.01.2019 21:52
убивах от себе си за да направя нещо красиво.
Но получих безпорядък огромен,
рисувайки всеки незапомнен спомен.

ТОВА Е КАКТО ЗНАЕШ ЧАСТ ОТ ТВОРЧЕСКИЯ ПРОЦЕС

ПРИ ГЬОТЕ И ШЕКСПИР СЪЩО, както и при бол други титани

...

Не внимавах и мастилото бутнах,
тогава се натъжих и в сълзи избухнах;
късно усетих, късно видях,
че и сълзите бяха облели листа.

ХАРЕСА МИ КАК Е НАПИСАНО

...

Казах си -"има още време щастие да сътворя,
дори ще взема ножица и формата ще променя."

ТОВА Е НА НИВО, ТОВА Е МНОГО ДОБРО !

...

Ножицата изпуснах, защото ме заболя
и очите ми срещнаха кървавата следа по листа.

ТОВА ПРЕДИЗВИКВА СЕКСУАЛНИ РЕМИНИСЦЕНЦИИ В МЕН, така-че не коментирам

...

Надявам се петната, следи и сълзи
да показват колко ме боли.

ХОРАТА ТОВА НЕ ГИ ВЪЛНУВА И НЕ ГИ ИНТЕРЕСУВА ДРУГИЯ

САМО ЧОВЕК ДО ТЕБ ИЛИ БЛИЗЪК ЩЕ ГО ПОЧУВСТВА
цитирай
8. poemsalways - убивах от себе си за да направя нещо ...
04.01.2019 21:55
germantiger написа:
убивах от себе си за да направя нещо красиво.
Но получих безпорядък огромен,
рисувайки всеки незапомнен спомен.

ТОВА Е КАКТО ЗНАЕШ ЧАСТ ОТ ТВОРЧЕСКИЯ ПРОЦЕС

ПРИ ГЬОТЕ И ШЕКСПИР СЪЩО, както и при бол други титани

...

Не внимавах и мастилото бутнах,
тогава се натъжих и в сълзи избухнах;
късно усетих, късно видях,
че и сълзите бяха облели листа.

ХАРЕСА МИ КАК Е НАПИСАНО

...

Казах си -"има още време щастие да сътворя,
дори ще взема ножица и формата ще променя."

ТОВА Е НА НИВО, ТОВА Е МНОГО ДОБРО !

...

Ножицата изпуснах, защото ме заболя
и очите ми срещнаха кървавата следа по листа.

ТОВА ПРЕДИЗВИКВА СЕКСУАЛНИ РЕМИНИСЦЕНЦИИ В МЕН, така-че не коментирам

...

Надявам се петната, следи и сълзи
да показват колко ме боли.

ХОРАТА ТОВА НЕ ГИ ВЪЛНУВА И НЕ ГИ ИНТЕРЕСУВА ДРУГИЯ

САМО ЧОВЕК ДО ТЕБ ИЛИ БЛИЗЪК ЩЕ ГО ПОЧУВСТВА

:) Хубаво е, че си се заел да анализираш това стихотворение. И си ми написал само хубавите неща :D, а ти добре знаеш, че критиката гради
цитирай
9. germantiger - финално
04.01.2019 22:27
напротив - написах точно това което мисял - нямам притика, а и аз не разбирам от поезия

чета само проза по много

нямам критика и не съм спестил нищо
цитирай
10. valdor1355 - Личността на профилната снимка ...
05.01.2019 00:10
Личността на профилната снимка очевидно не е скандинаво- арийски тип жена, ГТ.
Тракийско- тюркски- еврейски произход ще да има тази мургава кожа, тъмни коси и очи. УжасТ.
Поздрави.

цитирай
11. poemsalways - Личността на профилната снимка ...
05.01.2019 08:26
valdor1355 написа:
Личността на профилната снимка очевидно не е скандинаво- арийски тип жена, ГТ.
Тракийско- тюркски- еврейски произход ще да има тази мургава кожа, тъмни коси и очи. УжасТ.
Поздрави.


Ааа да, знам те..! Ти стоеше на първия ред и беше жури на "Мис скандинавско-арийска жена" . Уау, мерси, че пишеш ^^.
Сега наистина - ако ти се струвам грозна или ужасна... човек - не ме гледай, знаеш си. Не си станала на 50, за да те уча аз :D
цитирай
12. vesever - Хареса ми стихът. Ще ти споделя от ...
05.01.2019 10:15
Хареса ми стихът.
Ще ти споделя от своя опит.
Всяка загуба ни мотивира да продължаваме и да коригираме това, което трябва, за да получим желаната картина.
Винаги имаме нови и нови възможности.
Всяка болка рано или късно намира изцеление и в последствие излизаме по-силни и след много болки ставаме дори неуязвими...
Поне при мен така се получава. Дъщеря ми е около твоята възраст. Нека много успехи и радости и обич и вдъхновение да имате, всички млади хора, вие сте будно поколение, с много перспективи.
Поздрави и за много години!
цитирай
13. valdor1355 - Ако исках да се обърна към теб, ня...
05.01.2019 11:02
Ако исках да се обърна към теб, нямаше да напиша " ГТ".
П.п: В Блог бг не всички са ти баби и са на 50г. :)
цитирай
14. poemsalways - Хареса ми стихът. Ще ти споделя от ...
05.01.2019 14:24
vesever написа:
Хареса ми стихът.
Ще ти споделя от своя опит.
Всяка загуба ни мотивира да продължаваме и да коригираме това, което трябва, за да получим желаната картина.
Винаги имаме нови и нови възможности.
Всяка болка рано или късно намира изцеление и в последствие излизаме по-силни и след много болки ставаме дори неуязвими...
Поне при мен така се получава. Дъщеря ми е около твоята възраст. Нека много успехи и радости и обич и вдъхновение да имате, всички млади хора, вие сте будно поколение, с много перспективи.
Поздрави и за много години!

И аз вярвам, че трудностите учат и ме чакат още много такива. Благодаря ти! Бъди здрава и щастлива през новата година :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: poemsalways
Категория: Поезия
Прочетен: 91948
Постинги: 34
Коментари: 291
Гласове: 128
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930