Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2019 12:29 - Еднакви
Автор: poemsalways Категория: Поезия   
Прочетен: 2514 Коментари: 22 Гласове:
0

Последна промяна: 11.01.2019 12:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Еднакви хора с еднакви идеали
обвити, сякаш във вериги стари,
стоят и мислят, като един
с мисъл по-еднаква и от синоним. 
Опитващи да търсят обект на подражание,
превръщат се в роботи с едно желание
да търсят начин да са перфектни
с очи надменни и суетни.
С красиви кожи и гримове модерни,
дрехи нови и сърца скъперни.
И обувките заменят книгите дебели,
те навън от модата са, те са остарели.

Твърде много глупави създания
мислят само за мода и списания,
от които стават толкова модерни,
че  в главите свои носят дупки черни.
Може би така ще продължим.
В кафенетата ще си стоим
и ще чакаме поредната цигара
да пълни главите ни с дим.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valdor1355 - Аз искам да попитам авторката: защо ...
11.01.2019 13:46
Аз искам да попитам авторката: защо на профилната снимка опитва да акцентира върху някакъв сексапил , след като се бори за коренно противоположни ценности?
П.п: Авторката не знае ли, че е страшно нелепо и чалгаджийско подобна прозрачна блузка да се носи със сутиен? Моята препоръка е сутиен с напълно плътна блузка или когато имаме дантелки, да е без сутиен. :)
По отношение на поантата в стиха няма да пиша, понеже ценностите ни са коренно противоположни.
Поздрави.

цитирай
2. apostapostoloff - Цигарите са вредни.
11.01.2019 14:38
Друго е да запалиш една тревица...
цитирай
3. poemsalways - Аз искам да попитам авторката: защо ...
11.01.2019 14:49
valdor1355 написа:
Аз искам да попитам авторката: защо на профилната снимка опитва да акцентира върху някакъв сексапил , след като се бори за коренно противоположни ценности?
П.п: Авторката не знае ли, че е страшно нелепо и чалгаджийско подобна прозрачна блузка да се носи със сутиен? Моята препоръка е сутиен с напълно плътна блузка или когато имаме дантелки, да е без сутиен. :)
По отношение на поантата в стиха няма да пиша, понеже ценностите ни са коренно противоположни.
Поздрави.


Понеже обичаш да си ми на контра - нека бъда и аз. Следващата ми профилна ще е със същата "прозрачна блузка", но без сутиен. :) Как не ти хрумна да дадеш този вариант?...О, да...забравих - консерватизъм, комунизъм...завистлизъм.
Извини ме, но не бих се дразнила с теб, ако ти не започнеш. Въпросът е, че се хващаш за външния ми вид - супер, тук комплексът личи. Не че нещо. Иначе, мерси че писа :) Накара ме да се усмихна
цитирай
4. poemsalways - Друго е да запалиш една тревица. . . ...
11.01.2019 14:49
apostapostoloff написа:
Друго е да запалиш една тревица...

Ми хайде де :D, Буковски
цитирай
5. valdor1355 - Нищо подобно не обичам( да те дра...
11.01.2019 16:27
Нищо подобно не обичам( да те дразня). :))))))) Но според мен има остро противоречие между начина, по който си избрала да се облечеш на профилната снимка и идеалите, които браниш като Жана Д'арк.
П.п: нямам нищо общо с консерваторите. Аз, самата за определени "мероприятия" съм се обличала с "прозрачна блузка" и без сутиен, но аз не съм учителка на деца и там, където съм била в такъв вид, внимателно съм изчислила, че няма да се компрометирам. Исках да кажа, че няма абсолютно нищо секси в това да се вадят очите на хората с ластици, закопчалки и презрамки на сутиен под блуза и дори е проява на плебейски вкус, за което го сравних с чалга.
Втори въпрос: А ако някой от твоите малки възпитаници види точно тази твоя снимка? Смяташ ли, че е адекватно преподавател да се представя дори в Блог- платформа в този вид? Питам, понеже съм от хората, които "посрещат по дрехите", спрямо случая. :)
П.п2: Завист ли? Извинявай, но не знам какво е означава завист. Би трябвало да е нещо, което ти имаш, а аз неистово го желая, но нямам дори минимален шанс да го имам. И тъй като не се познаваме, двете с теб не знаем коя какво има, за да става въпрос за "завист". Тук само се четем и е нормално блогър да бъде провокиран от публикация/ профил и да направи коментар.


цитирай
6. poemsalways - Нищо подобно не обичам( да те дра...
11.01.2019 16:34
valdor1355 написа:
Нищо подобно не обичам( да те дразня). :))))))) Но според мен има остро противоречие между начина, по който си избрала да се облечеш на профилната снимка и идеалите, които браниш като Жана Д'арк.
П.п: нямам нищо общо с консерваторите. Аз, самата за определени "мероприятия" съм се обличала с "прозрачна блузка" и без сутиен, но аз не съм учителка на деца и там, където съм била в такъв вид, внимателно съм изчислила, че няма да се компрометирам. Исках да кажа, че няма абсолютно нищо секси в това да се вадят очите на хората с ластици, закопчалки и презрамки на сутиен под блуза и дори е проява на плебейски вкус, за което го сравних с чалга.
Втори въпрос: А ако някой от твоите малки възпитаници види точно тази твоя снимка? Смяташ ли, че е адекватно преподавател да се представя дори в Блог- платформа в този вид? Питам, понеже съм от хората, които "посрещат по дрехите", спрямо случая. :)
П.п2: Завист ли? Извинявай, но не знам какво е означава завист. Би трябвало да е нещо, което ти имаш, а аз неистово го желая, но нямам дори минимален шанс да го имам. И тъй като не се познаваме, двете с теб не знаем коя какво има, за да става въпрос за "завист". Тук само се четем и е нормално блогър да бъде провокиран от публикация/ профил и да направи коментар.



Нека децата видят тази моя снимка. Не мисля, че е нещо лошо. Като стана въпрос за учителки и визия, миналата година някаква даскалка стана известна във фейсбук с писмото си за това "как учителите не са оценени". В профила си имаш снимки на пилон. Just saying. Да, не е правилно да се сравнявам с лошите примери. Но искам да кажа госпожо, че давам много по-добър пример на малките човеци, като им давам знание, усмивки и възпитание, а не като се облека с блуза, през която ми се вижда сутиена и пиърсинга на пъпа. Аз в класната стая няма да влеза така, невъзможно е.
И искам само да спомена, че не ми е приятно да се карам с хората, още по-малко с такива, които не познавам.
цитирай
7. poemsalways - Нищо подобно не обичам( да те дра...
11.01.2019 16:36
valdor1355 написа:
Нищо подобно не обичам( да те дразня). :))))))) Но според мен има остро противоречие между начина, по който си избрала да се облечеш на профилната снимка и идеалите, които браниш като Жана Д'арк.
П.п: нямам нищо общо с консерваторите. Аз, самата за определени "мероприятия" съм се обличала с "прозрачна блузка" и без сутиен, но аз не съм учителка на деца и там, където съм била в такъв вид, внимателно съм изчислила, че няма да се компрометирам. Исках да кажа, че няма абсолютно нищо секси в това да се вадят очите на хората с ластици, закопчалки и презрамки на сутиен под блуза и дори е проява на плебейски вкус, за което го сравних с чалга.
Втори въпрос: А ако някой от твоите малки възпитаници види точно тази твоя снимка? Смяташ ли, че е адекватно преподавател да се представя дори в Блог- платформа в този вид? Питам, понеже съм от хората, които "посрещат по дрехите", спрямо случая. :)
П.п2: Завист ли? Извинявай, но не знам какво е означава завист. Би трябвало да е нещо, което ти имаш, а аз неистово го желая, но нямам дори минимален шанс да го имам. И тъй като не се познаваме, двете с теб не знаем коя какво има, за да става въпрос за "завист". Тук само се четем и е нормално блогър да бъде провокиран от публикация/ профил и да направи коментар.



Още - обидата с чалгаджийство е детинска, има и по-оригинални "затапки вече". Ъпдейтвай. Искрено моля да не бъда приемана, като човек, който е във вреда на децата! Моля и да се извиня, че се дразня с теб, макар че започна първа ти. Както и да е... нека и двете се усмихнем и продължим напред :)
цитирай
8. анонимен - .
11.01.2019 17:16
Голямата част от хората са кажи-речи еднакви и безлични, защото възпитанието се извършва чрез личен пример. От семейството започва всичко. Останалото само довъзпитава. Включително и училището.
На мен пък блузката ми харесва... Но, какво да се прави, мъжка природа... :)
цитирай
9. poemsalways - Голямата част от хората са кажи-...
11.01.2019 17:24
анонимен написа:
Голямата част от хората са кажи-речи еднакви и безлични, защото възпитанието се извършва чрез личен пример. От семейството започва всичко. Останалото само довъзпитава. Включително и училището.
На мен пък блузката ми харесва... Но, какво да се прави, мъжка природа... :)

Това за семейството е много вярно и на родителите не им харесва, като им кажа, че днес детето не беше послушно. (понеже вече имах опит с децата в частно училище). Естествено не очаквам от малчовците да си седят кротко, но да се дърпат за косите и да се псуват - това няма как да го видят от учителите.
:D ...и мерси за подкрепата, анонимко
цитирай
10. valdor1355 - Знаем ви вас, мъжете, че и скъсан ...
11.01.2019 17:28
Знаем ви вас, мъжете, че и скъсан жартиер ви вади от релси! :Р :)))))))))
цитирай
11. vesever - Хайде още една дама да се включи в ...
11.01.2019 17:36
Хайде още една дама да се включи в разговора.
Относно облеклото, самата аз през годините съм имала много противоречия, ако ви кажа, може да ви се види смешно, доскоро не се събличах по бански на плажа, стоях си по плажна рокличка. Имах много смешно преживяване с едни нудисти на Карадере, веднъж съм била там и то пък да взема да попадна на нудисти...
Ако ви е интересно, ето разказчето ми, забавно е. Има и снимков материал, моя милост, по оскъдно облекло ))
http://vesever.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/08/07/nudisti-na-plaja.1560647

Та, за облеклото, Валдор, аз мисля, че облеклото на момичето не е грозно, нито чалгарско, младите хора днес са по-модерни, в сравнение с нас /е, аз съм на 42, но все пак се водя за "старото" поколение.
Виждала съм чалгарки, то не само по облеклото им личи, а и по изражението, едно вулгарно и просташко и дори от погледа им лъха нечистоплътност ...докато при Ивета личи, че е чиста душа и добро момиче, не бих я сравнила с чалгарка.
Младите хора, търсещи себе си, нормално е да минават през различни етапи, опитвайки кое какво е и какво би им паснало на душевността..всеки намира себе си и уникалния си стил /пък моята запазена марка е по потниче и клин в снега, денс за забавление, хаха...ала...всеки с особеностите си./
Също смятам, че когато хората не се познават, стават много недоразумения, при виртуалното общуване...и човек често бива изтълкуван неправилно, само по една дреха или по едно стихо...
Нека бъде мир...всеки има своя път и своя опит...

цитирай
12. анонимен - Голямата част от хората са кажи-...
11.01.2019 17:41
poemsalways написа:
анонимен написа:
Голямата част от хората са кажи-речи еднакви и безлични, защото възпитанието се извършва чрез личен пример. От семейството започва всичко. Останалото само довъзпитава. Включително и училището.
На мен пък блузката ми харесва... Но, какво да се прави, мъжка природа... :)

Това за семейството е много вярно и на родителите не им харесва, като им кажа, че днес детето не беше послушно. (понеже вече имах опит с децата в частно училище). Естествено не очаквам от малчовците да си седят кротко, но да се дърпат за косите и да се псуват - това няма как да го видят от учителите.
:D ...и мерси за подкрепата, анонимко


Всъщност, съм rainman, но не знам защо ми излизат коментарите като анонимни... Не е за пръв път... :))

цитирай
13. vesever - Васко, логни се аут и после пак ...
11.01.2019 17:44
Васко, логни се аут и после пак лог ин и ще се оправи проблемът. При прекъсване на нета системата те "изплюва" и не разпознава ника ти, затова излизаш анонимен.
цитирай
14. poemsalways - Хайде още една дама да се включи в ...
11.01.2019 17:45
vesever написа:
Хайде още една дама да се включи в разговора.
Относно облеклото, самата аз през годините съм имала много противоречия, ако ви кажа, може да ви се види смешно, доскоро не се събличах по бански на плажа, стоях си по плажна рокличка. Имах много смешно преживяване с едни нудисти на Карадере, веднъж съм била там и то пък да взема да попадна на нудисти...
Ако ви е интересно, ето разказчето ми, забавно е. Има и снимков материал, моя милост, по оскъдно облекло ))
http://vesever.blog/lichni-dnevnici/2017/08/07/nudisti-na-plaja.1560647

Та, за облеклото, Валдор, аз мисля, че облеклото на момичето не е грозно, нито чалгарско, младите хора днес са по-модерни, в сравнение с нас /е, аз съм на 42, но все пак се водя за "старото" поколение.
Виждала съм чалгарки, то не само по облеклото им личи, а и по изражението, едно вулгарно и просташко и дори от погледа им лъха нечистоплътност ...докато при Ивета личи, че е чиста душа и добро момиче, не бих я сравнила с чалгарка.
Младите хора, търсещи себе си, нормално е да минават през различни етапи, опитвайки кое какво е и какво би им паснало на душевността..всеки намира себе си и уникалния си стил /пък моята запазена марка е по потниче и клин в снега, денс за забавление, хаха...ала...всеки с особеностите си./
Също смятам, че когато хората не се познават, стават много недоразумения, при виртуалното общуване...и човек често бива изтълкуван неправилно, само по една дреха или по едно стихо...
Нека бъде мир...всеки има своя път и своя опит...


:) Не...аз разбирам, че всеки може да ме приема по различен начин според облеклото...независимо дали е в Интернет или действителност. Ноо... хем не обичам да се дразня, хем не се оставям без да се защитя :D .. И въпросната жена не е много груба в изказа си, докато тук съм имала контакт и с вулгарни хора. Та... надявам се хората да не ме вземат за простакеса,...опитвам да докажа, че не съм. И ти благодаря, че ми поднасяш своя положителен поглед отново.
цитирай
15. troina - още една ..дама..ооо йе...оо йее...
11.01.2019 17:59
11. vesever - Хайде още една дама да се включи в ...
17:36
Хайде още една дама да се включи в разговора.

сооо мени стюпид пийпъл... араунд хиър..
цитирай
16. rainman - rainman
11.01.2019 18:00
vesever написа:
Васко, логни се аут и после пак лог ин и ще се оправи проблемът. При прекъсване на нета системата те "изплюва" и не разпознава ника ти, затова излизаш анонимен.


Да видим, дано се е оправило...
цитирай
17. valdor1355 - Госпожо, poemsalways, на мен ми е ...
11.01.2019 18:22
Госпожо, poemsalways, на мен ми е странно как във всеки мой коментар откриваш негативизъм, въпреки обосновката на позицията ми.

Веси, щом ти се включваш като "миротворец", аз капитулирам. :)))))) Изказах само собственото си мнение, които не беше, че облеклото е грозно, а че прозрачна блузка и сутиен според мен са несъвместими. :)
цитирай
18. rainman - Госпожо, poemsalways, на мен ми е ...
11.01.2019 18:35
valdor1355 написа:
Госпожо, poemsalways, на мен ми е странно как във всеки мой коментар откриваш негативизъм, въпреки обосновката на позицията ми.

Веси, щом ти се включваш като "миротворец", аз капитулирам. :)))))) Изказах само собственото си мнение, които не беше, че облеклото е грозно, а че прозрачна блузка и сутиен според мен са несъвместими. :)


Съгласен. И на мен естетически по-добре би ми се видяло без сутиен... но мой проблем си е това... хаха
цитирай
19. poemsalways - Госпожо, poemsalways, на мен ми е ...
11.01.2019 18:42
rainman написа:
valdor1355 написа:
Госпожо, poemsalways, на мен ми е странно как във всеки мой коментар откриваш негативизъм, въпреки обосновката на позицията ми.

Веси, щом ти се включваш като "миротворец", аз капитулирам. :)))))) Изказах само собственото си мнение, които не беше, че облеклото е грозно, а че прозрачна блузка и сутиен според мен са несъвместими. :)


Съгласен. И на мен естетически по-добре би ми се видяло без сутиен... но мой проблем си е това... хаха

Споко, мой. Можем да го уредим, ..аз вече казах на Валдор..
цитирай
20. rainman - Госпожо, poemsalways, на мен ми е ...
11.01.2019 18:54
poemsalways написа:
rainman написа:
valdor1355 написа:
Госпожо, poemsalways, на мен ми е странно как във всеки мой коментар откриваш негативизъм, въпреки обосновката на позицията ми.

Веси, щом ти се включваш като "миротворец", аз капитулирам. :)))))) Изказах само собственото си мнение, които не беше, че облеклото е грозно, а че прозрачна блузка и сутиен според мен са несъвместими. :)


Съгласен. И на мен естетически по-добре би ми се видяло без сутиен... но мой проблем си е това... хаха

Споко, мой. Можем да го уредим, ..аз вече казах на Валдор..

А, добре... ще чакам уреждането... хаха
цитирай
21. vesever - Да. . . ами за мен важното е мир да има и ...
12.01.2019 00:06
Да...ами за мен важното е мир да има и да ни е весело и приятно да си комуникираме ))
Може да не съм разбрала Валдор за точния нюанс и посока на критика към облеклото...напълно възможно е да си имала предвид едно, аз да съм разбрала друго.
Ала то наистина е въпрос на вкус, на някой му харесва, на друг не...но в крайна сметка човек прави това, което му носи удовлетворение или казано на младежки език, което го кефи. Ето, Васко пък въобще не иска да вижда сутиени, ако правилно съм разбрала...
Четох, че Моника Белучи се била разходила из Париж по прозрачна блузка без сутиен...и се била забавлявала...надявам се, Васко, да не поискаш и Ивета да се яви така ..;)
Надявам се шегата ми е приемлива, съвсем добронамерена е и към двамата, а ние двете с Валдор можем да даваме напътствия :)


А сега сериозно, ще споделя своята философия накратко, как аз определям нещо добро ли е или не: ако човек е щастлив с избора си и ако не вреди никому, значи изборът е добър. Независимо дали е за дрехи, за поведение, храна, отношения, каквото и да е.
Нека имаме повече положителни емоции и доброжелателно общуване, другото ще се нареди!
Поздравявам приятната компания с една много яка песен на млада българска група, дано ви харесат. Клипът е сниман на Белоградчишките Скали

https://www.youtube.com/watch?v=tKpvzjzCQXg

Лека от мен!
цитирай
22. infinitas - Не им обръщай внимание.
17.01.2019 23:57
Облеклото ти си е супер и точно такова, каквото трябва да бъде. Нужна е прозрачност, за да е ясно всичко. Всички говорят за нуждата от прозрачност във всяко е едно отношение, но никой не смее да се опрозрачи.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: poemsalways
Категория: Поезия
Прочетен: 91490
Постинги: 34
Коментари: 291
Гласове: 128
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031